koza08 ya canım benim aynı kaderi paylaşıyoruz seninle desene benimde tam olarak böyle oldu anlattığın gibi gittik geldik o stres zaten beni yedi bitirdi ilk bebeğimdi benimde ve tecrübesizlik de berbat bişey çok güzel bir olay hamilelik ama bu yüzü olduğunu asla tahmin edemezdim illa ki duyuyorsun etraftan ama kendine pek kondurmuyosun değişik gerçekten rabbim bilir vardır bir bildiği ben bu süreci duygularımı devre dışarı bırakarak atlatabildim yoksa atlatamam rabbim hayırlısı ne zamansa en doğru zamanda versin ikimizede isteyen herkesede birbirimize dua edelim 😢🤲🏻