Çok geçmiş olsun aynı şey benimde başıma geldi 9 haftalıkken kanamam başladı bende başta çok önemsemedim çünkü kahverengiydi kırmızı olursa kötü olur derler üç gün devam etti böyle az az lekeler üçüncü gün kırmızıya döndü o zaman anladım düşük yapacağımı doktora gittim kalp atışı yok dedi 6 haftalıkken kalp atışını duymuştum 7 + 2 de kalbi Durmuş bebeğimin o gün akşam düşürdüm sabahına da parça kaldığı için kürtaj olmam gerekti kanamam çok geldi çok üzüldüm acı çektim😒 doktorlar anomali felan dediler ama insan kabullenmiyor işte neyse üzerinden 4 ay geçti hala üzülüyorum bir kızım var Allah ona uzun ömürler versin diyorum 😊😊