Sema12 Bu baya baya diyet programı üstelik tek tip diyet programı👍(Bu arada diyet yapmak sağlıksız ve kötü bir şey değil) Ben hayatım boyunca hep diyet ve spor yapan bir insan olduğum için bu benim normal zamanlardaki beslenme şeklim sayılabilir Ama besin değerini değiştirerek her gün aynı beslenmiyordum. Hamilelik başında diyetisyene gittim sağlıklı ilerleyebilmek adına listede sizin yazdıklarınız ve uyguladıklarınız dışında fındık,badem,ceviz,süt,bal,pekmez,beyaz peynir, kaşar peyniri, et,balık(ben gebelikte tavuk tercih etmiyorum organik olduğunu düşünmediğim için ama tercih meselesi tabi) sebze yemekleri ıspanak,karnabahar,bezelye,pırasa ve baklagiller özellikle yeşil mercimek bulgur bunları tüketmem gerektiğini söylemişti. Bu arada gebelik beslenmesinde 3 öğübde tam tahıllı ekmek veriliyor 1er dilim. Siz sona gelmişsiniz zaten dedğim gibi bebeğiniz sağlıklıysa ve sizib kan değerleriniz normalse önemli olan bu🙏🌸🌸