Busbus00 ben aslında sertleşmeyi hiç sorun etmemiştim canım doktoruma gittiğimde de sertti senin kasılman var diyip nst gönderdi orada sancım çok çıkınca muayene etti 2cm açıklık çıktı haftası erken olduğu için yatış verdi sabaha kadar işte ilaç vs ciğer geliştirici vuruldum şuanda ise 3 günde bir kontrole gidiyorum şükür 1 haftayı atlattık korkutmak için yazmıyorum endişe duyma kesinlikle doktora söylemekte fayda var böyle şeyleri diye belkide normaldir senin