Duamucizem bende burda okuduklarimdan çok korkuyorum çok stresliyim bazen ağlıyorum hatta ben yapamıyorum doguramicam diye . Eğer ağrın varsa enfeksiyondan oluyor bende hiç bitmiyor enfeksiyon 10 gün önce ağrıyla gittim enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı geçmezse gel dedi geçmedi tekrar gittim şimdi 3 4 ilaç yazdı kasık ve bel ağrısı enfeksiyondan oluyor . Ama 33 mm iyi korkma kötü bişey olsa doktor yat derdi . Doktorda bana ağrın olunca yat dedi ama genelde yatıyorum korkudan 😀😀