Seda_yazar Uykuclimon içini rahat tut canım kötü düşünme bişey yoktur Rabbimin izniyle güzel haberlerle gel inşallah 🤲
Elvintos Aysemhmt bana da öyle dediler ama erkek bebeklerde bu haftalarda normalmiş doktorum düzelir dedi şimdi yazınızı okuyunca iyice moral buldum sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 😊
Gokcedamla Bana da dediler kalbinde parlaklık var diye hatta küçük bir delik görüyorum ama korkma Doğuma kadar düzelebilir dedi. Allah’ım sağ Salim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
Uykuclimon Nevink yok canım Bu sağlıklı bebeklerdede olabiliyor dedi işte rahatlatıcı konuştu baya radyologda dediki 10 hasta bakıyorsam 4 ün bebegi böyle korkmayın dedi