Bende oğlumda yaptırmamıştım bakınca da dedi beyni su topluyor
Yarın gel bakalım gittim oğlum cok hareketli olduğundan film cekemedi istersen karnından sıvı alalım dedim istemedim yarın tekrar gel bakalım dedi ama gitmemeyi tercih ettim rabbim nasıl hayırlı gördüyse öyle olur dedim doguma kadar hiç gitmedim artık doktora cok şükür oğlum gayet saglıklı 3 bucuk yaşında Allaha binlerce kez şükürler olsun