Benim beyazım falan olmamasına rağmen iki kere kızıla boyadım evde kendim normal boyayla. Birçok doktordan dinledim kanıtlanmış bir zararı yok diye. Hem annenin kendini iyi hissetmesi de önemli sonuçta. İlk üç ay organ oluşumu olduğu için boyatmadım sadece. Bu ay yine boyamayı düşünüyorum, 26 haftalığım 😌