hulya_1919 İyi akşamlar kızlar gebe olanlar saçınızdaki boyatıyormusunuz bitkisel mi normal mi boyattınız doktorunuz ne dedi benimki 12.haftadan sonra boyatabilirsin dedi kendimmi boyasam yoksa bitkisel boyalarmı araştırsam Öneriniz nedir
Zeys hulya_1919 hiç riske girme canım ya Allah korusun organik Bitkisel de olsa bi zarar görürse bebişin kendini affetmezsin..doktorum da müsade etmedi sormuştum ..benim de sarı saçlarım düğün çekimini yapıcam zaman boyatırım dedim hamile kalmışım koyu renk diplerimle çekimi yaptırdım hiçbişe bebeğimden Önemli değil..fotoğrafçı bile düğünden önce yapalım çekimi demiştim dedi 😂 bizde anı olur 3 kişilik düğün fotolarımız oldu diye dedik🙈
Goz-deeee hulya_1919 Benimde beyazlarım inanılmaz çok doktoruma ilk bunkobuyu sormuştum ama kesinlikle boyatanazsın dedi size kalmış bişey tabi bu kadar net konuştuğuna göre illa yan etkisi vardır🤷🏻♀️
Eda_cey hulya_1919 valla canim bitkisel olur diolar ama ben genede boyatmadim ne olur ne olmaz diye 34 haftaligim dogurduktan 6 ay sonra boyatmayi dusunuyorum 6 aydan sonra boyatin diolar cogunlukla emzikliykende
Bebegimannesi hulya_1919 saç boyalarinin tamamen bitkiseli yok hiç riske atmayın derim .Kimyasallardan tamamen uzak durmak gerekiyor gerekirse şampuan duş jeli çamaşır tozu ilk başta değiştirmek gerekiyo tabiki bulaşık sabunu falan şuan tenimize değen herşey etkiliyor diye düşünüyorum tabi siz bilirsiniz yinede...
hulya_1919 Zeys canim benim beyazım çok imkansız beklemem zaten şuan 14 haftalığım doktor boyayabilirsin dedi ve gerçekten iyi bir doktor güveniyorum acıkcası
Zeys hulya_1919 🙄 bilemicem canım..şuan herkes gri saç yaptırıyor bence doğal kalsın özel bi günde de sprey boyalar var ondan kullanırsın..tabi tavsiye bunlar sen bilirsin 🙏🏼
Deletedmom0093 hulya_1919 Benim de saçlarım bakır renk,doktorum kesinlikle onaylamadı hiçbir haftada. Organik boya,kına dahil.
Ayse-gul hulya_1919 benim daha küçük beklic mecbur 9 haftaliklar daha kaşıntı için bı çözüm olsa onu yapardm
Eda_cey hulya_1919 benimde ayni canim vsrya ilk sariydi sacim ben gittim sogan kabugu boyattim hamile kalmadan once sonra bir hamile kaldim haliyle boyatamayincada akti gitti cok igrenc bir renk aldi suan ve yari dibimde geldi renk acilinca uclari sari ortasi acik turuncu gibi dibleri kendi rengim oldu resmen sacim 3 renk aynalara kustum desem yeridir 😁🤦♀️ve okadar cok uzadiki tivtik gibi oldu ta dugunumde 1 bcuk yili gecti ozaman kesilmisti en son yani dogursamda 1 gun kuaforden cikmadan guzellessem diye bekliyorum 😁😁
3yavruannesi hulya_1919 diplerde degdırmezsen ve acık havada bouarsan olabılır belkı acıcı vs olmaz o net ama boya olayına gelince sadece uclarını boyadım ama diplerde cesaret edemem 40 dk beklemen gerekiyor falan boyatamam yaa
hulya_1919 Bebegimannesi bunları malesef çoğu kişi uygulamıyoru ve çocuklar gayet sağlıklı çünkü herkesin durumu müsait değil bunların doğalını bulmaya
Songsong hulya_1919 ben rofle yaptırdım doktorum docent üc ay gectiği icin üstlerine paket attır dedi yahuuu cocuk sankı boyayı mı yiyio,bence sactan ziyade yediğinize ictiğinize bakın dicem,yurt dısında da süreklı hazır fast food yıyenlerı de goruyoz gaywt saglıklı bebeler😀
Sweetblonde88 hulya_1919 böyle spreyler falan var idare ederse öyle bişey deneyin çünkü yeterli araştırma yok. İçeriklerinin nasıl bir zarar vereceği Yada vermeyeceği belli değil.
Necatipek Konu dışı ama saçtan çıkınca konu açmak istedim . Kızlar saç kestirmek konusunda düşünceleriniz nelerdir ?
ozlemozg Damlacik88 daha kotu direk oryal en agir kimyasal .. diplerime dokunmayim ombre yapayim dedim sapsari saclarim cunku diplerle gecis olsun diye.. herseye nerdeyse izin veren doktorum birakin rofleyi, ombreye bile hayir dedi,,
hulya_1919 Sweetblonde88 sprey var zaten ama oda çok çıkınca fayda etmıyor şuan onla idare ediyorum ztn