Ben de miray hanıma muayeneye gidiyorum riskli bir gebeliğim var aynı zamanda araştırma da rauf hocaya..dogum nerde olur kısmet biraz benim ki..arkadasim miray hanımı önermişti sezeryanindan memnun kalmış..ilgili alakalı bir kadın ben seviyorum kendisini