[bilinmeyen] canım benim çok hanım ve kibar bir insan olduğunu düşünüyorum.Çünkü benim kayınvalidem bana bunu dese ,büyük tepki veririm ,Allahla benim aramda kimse karar veremez haddi değildir der,duruma uygun limiti evereste kadar çıkartabilirim.👊🏻Daha sert bir insandımda ,bebek beni biraz yumuşattı.neyse sizin gibi hanım insanlarıda bu katınvalideler nasıl üzüyor ,kırıyor.kafalarınızı karıştırıyor ya.kıyamıyorum vallahi.