Canım ben 9 haftalık hamileyim hergün süt içiyorum 2,5 litre su içmeye çalışıyorum,folikasit kullanıyorum ayrıca her gün mandalina muz filan yemeye çalışıyorum ceviz ve fındık yiyorum bulantılarım oluyo ama zorluyorum kendimi😕 yemeklerimi de yiyorum yeşil yapraklı sebzeler öneriyolar folikasit olduğu için onları tüketmeye çalışıyorum🐣 15 gün sonra ikili test yaptırcaz inşallah bakalım