Esraeroglu Biz büyüğüz ama tavsiye verelim sizlere 👣💙 Biz 25 haftalığiz 4 haftalikken öğrendim 5 haftalikken uzun yolculuğa çıktım keseyi de 5. Haftada gördüm sonra 6. Haftada yolculuk dönüşü tekrar muayne oldum. 9. Haftada kalp atışı ve bebegi gördüm. Mide bulantim hiç olmadi sadece 8 ve 12. Hafta arasinda sabahlari acı su kustum günde bir defa. 13. Haftada ikili tarama testine girdim. 15. Haftada cinsiyeti yüzde yüz kız dediler. 19. Haftada erkek olduğu ortaya çıktı 😂 sonra 21. Haftada detayli ultrasona girdim şimdide 102 gün var doğuma zaman geçiyor işte🥳 sizlere tavsiyem tadını çıkarın çok rahat davranin hasta değil hamilesiniz, mide bulantilarinizi sevin, hep bebeginizi hatirlatsin her acı size. Çünkü o varolduğu için o bulantilar acilar var. Ileriki haftalarda enerji ve motivasyona cok ihtiyaciniz olacak bol bol depolayin💙❤ Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🕊