Semanurakyel Kızlar sizde durumlar nasıl ben karnımın alçaldığını hissediyorum bel ağrılarıö bacak ağrılarım var akıntım arttı birde kasıklarmda ince ince sancılwr oluyor. Ama nişana dair henüz bişi göremedim nişan gelmeden doğum başlamaz mı 🤔😊😲
Tazeanne0134 Semanurakyel nisan gelmeden de doğum başlar canım sancı ile birden su gelmesi ile gerçek doğum sancısı belden kasığa iner ve dinlendikçe geçmez aklında bulunsun
cennet13 Semanurakyel bizde 38+1 olduk, sol taraf bacağım çatım agrıyor, yürümekte zorlanıyorum 😫 artık gelsin istiyorum, sancım var hafif 😣
Busracnbr Semanurakyel 38+5 olduk ama ne gelen var ne giden 🤣 Yalancı sancılar bel ağrıları bacak ağrıları da hak getire 🤦🏻♀️ Nişan gelmeden doğum tabiki de başlar benim ilk hamileliğim de ne nişan ne de su gelmişti sancıyla gitmiştim hastaneye canım ☺️🥰
Oguzaysel Semanurakyel 36+3 um ama cok fenayım ağrı halsizlik nefes darlığı uyumak isteyip uyuyamamak
Semanurakyel Tazeanne0134 herkes nişan gelmeden baslamaz deyince bi ümitsizleştm hayırlısı hakkımızds
Semanurakyel cennet13 aynen benımde sol bacagım ve catım agrıyor doktor bebeğin başı aşağıda yerleşmiş dedi bekliyorum bakalım 2020 geldi kızımda gelse ya artık 🙈💞
Tazeanne0134 Semanurakyel yok kuzum kişiden kişiye değişir o kimisinin nişanı gelir sancısı olur sonra kimisi direkt sancı olur öyle yani hiç hiç üzme kendini canım
Semanurakyel Busracnbr bende ailemden uzaga gelin geldim bu gece anneö geliyor yanıma bakalım belki anneanneö gelmiş diyip yarın sürpriz yapar 😊💜 Sağlıkşq almak naisp olsun kucağımıza İnşaAllah 😊
Busracnbr Semanurakyel Aynıyız benim de annem uzakta ☺️ İnşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur artık ne zaman gelirse sağlıklı gelsin diyorum 🤲🏻☺️
Ocakannesi53 Semanurakyel ben de başka yere gelin geldim benim de annem bu akşam yanıma geliyor ve benim de adım semanur 😂😂😂😂 ne kadar çok ortak yönümüz var 😂
Semanurakyel Bnbalik henüz bende öyle ni akıntı olmadı ama ıslak akıntı m oluyor ortasında sarı koyu bi akınto oluyor hep anlaamdım ki
Sulebrk Semanurakyel bende aynıyım vücut ağrılarım var kasık ağrısı bel bacak ağrısı sadece 4 kilo aldım hamileliğimde acaba ondan mı taşıyamıyorum diyorum 🙈bende de akıntı var ama nişan vs gelmedi
Zeyzeyyy 38+5olduk gece yatarken ne tarafa yatarsam kalcam uyisuyir. Nst de sancıların var acilmam olmadığı için Dr. Yatış vermedi. Halen bekliyoruz bebislerinizin kiloları nasıl acaba
Dbg 38+3 oldum ben de pazartesi muaynede nstde hafif sancı cıktı çatı muaynesinde de 1-2cm açıklık bakalım nasıl olcak bende korku başladı ondan herkese çatma modundayım herşey batıyo bana hormonlardan mı korkudan mı böyle oldum bilmiyorum 😭😭