Misssimsek o haftalarda tansiyon ve şişlik genelde belli olmaz ama vucudunuz o tuzu tutarsa ilerde davul gibi şişersiniz. Kilo için söylemiyorum asla ödemden bahsediyorum. Ben diyetisyenle beraber gidiyorum ona rağmen şuan 24 haftamdayım iki gram tuz yiyim sol ayağım hemen şişer. Tavsiyem direnin yemeyin😑 benim gibi olmayın ahahahahah 😑