Kızlar merhaba. Çok şükür 10+6 olduk. Benim sorunum şu. Herşeye tuz dökmek istiyorum. Asla tatlı yiyemiyorum o sorun değil ama acayip tuzlu yiyorum yogurda bile tuz ekip yiyorum. Elimden gelse suya bile tuz katicam. Bi zarari olacak diye de korkuyorum ama kendimi tutamıyorum. Çok şükür tansiyon problemim yok hatta hep düşük seyreder tansiyonum ama şişlik yapar diye endişeliyim. Benim gibi olan var mi neden böyle olur ki..