Nese_2770 S-Y bana da doktorum bunu verdi ama araştırdığımda içinde dna bozucu maddenin olduğu söyleniyor. Siz ne zamnadır kullanıyorsunuz.
Caglatpl Sonay38 Hzr_7714 bende kullanırum bayadır hiç bir gerilik yok şükür bayada kilo yapıyor kilosuda iyi
tugce67-67 Firat_yagiz ıce omega plus kullanıyorum , bana balık yiyemiyorum dediğim için vermişti doktorum