Rabia57 Merhaba arkadaşlar yeni hamile olduğumu öğrendim ama hamilelik hakkında hiç bir bilgim yok araştırıyorum ama sizin tecrübelerinizi de almak istiyorum hamilelik boyunca yememem gerekenler neler yardımcı okursanız sevinirim 😊
Missipi Rabia57 Bana doktorum sadece çiğ et e çok dikkat et onun dışında yasak diye bişey yok dedi. Bakteri kapabileceğin şeylerden uzak dur. Çiğ köfte yeme mesela.Tavuk balık et çok iyi pişir. Yumurta mutlaka iyi pişir. Süt pastörize iç.Ve pastörize edilmiş peynirlerden ye. Doğal üretilen peynirlerde bakteri barındırıyo. Bunlara dikkat etmen yeterli. Ben 7 aylığım suanda ve dikkat ettiğim özellikle bunlar
Damla123- Rabia57 maydono sarımsak nane limon ıhlamur nar limon Yani bunlar çok faydalı mikrop atan şeyler olduğu için Bebek çok yeni olunca sebep olabilir düşüğe. Yani en azından bana böyle söylemişti doktorum. Ha hurma bide
Aldu Rabia57 kesinlikle ada çayı zararlı ve salam gibi ürünler pişmemiş yumurta falan da aynı şekilde
tgbactn Rabia57 ilk 3 4 ay boyunca maydanoz yeme, medine hurması yeme. Bunlar düşük yapıo. Doktorum öyle söylemişti
Filiztuana Ihlamur nane limon düşük yapar içmemelisin,onun dışında ayva,ananas bebeğin gelişimini destekler.🤗
esranilay Filiztuana ıhlamur nane limon düşük yapmaz yanlış biliyorsunuz. Bilakis hamilelerin güvenerek içebilecekleri iki çay türü. Ahududu, adaçayı, sinameki, zayıflama çayları düşüğe sebep olabiliyor.
Esraygtf Filiztuana ıhlamur düşük falan yapmaz hamilelerin tek içebileceği bitki çayı ıhlmurdur. Sakatat , işlenmiş gıda , kafein(günde 2 fincan maksiumum kahve icebilirsin) yasak
Ilknur_degrrli1 Filiztuana ıhlamur nane limon hamilelerin icebilecegi sayılı caylardandir bence kulaktan dolma şeylerle fikir vermeyin ananas da çok tuketilmemesi lazım çünkü ananastan yapılan bir ilaç var o ilacın maddesi de ananasda fazla bulunuyor 2-3 dilim yenilebilir
Htcglgnaksy Filiztuana sanki yanlış biliyorsunuz ıhlamur nane limon düşük yapmıyor aksine bana nane limon iç demişti ebe grip olmuştum . Kalkıp bardak bardak içmiyoruz ki biz bunu
_9297_ esranilay bizzat hastaneden doktor ve ebe tarafından yasaklanan bişey ada çayı ıhlamur maydonoz limon gibi daha şeyler canim
Canan_olg esranilay çooom doğru ıhlamur ve nane limon hatta rezenede bununların içinde hamileler içebilir bunları
Aldu Damla123- hurma ne alaka daha küçük haftalarda hergün 1 adet yiyordum. Tam tersi Hz. Haticenin doğumu kolaylaştırdığı için hurma yediğini duymuştum. Acaba doktorunuz falan mı dedi
nurnurr Aldu doğumu kolaylaştırdığı icin son ay yemelisiniz ilk zamanlar önerilmiyor düşük, erken dogum sebebi olabiliyor
nurnurr Aldu doğumu kolaylaştırdığı icin son ay yemelisiniz ilk zamanlar önerilmiyor düşük, erken dogum sebebi olabiliyor
Damla123- Aldu evet canım doğum yolunu açtığı için önerilmiyor düşük riski olan ve erken doğum riski olanlarda ilerleyen haftalarda çok faydalı doktorum böyle dedi
Cigdemanne_01 Rabia57 canım sucuk salam sosis gibi çiğ olan etlerden uzak durmamız gerekiyor doktorum kesinlikle kendi yapmadığın bişeyi yeme diyor. Nane limon ve ıhlamur içebilirsin diğer bitki çaylarını tüketme ne olur ne olmaz. Kafein bebek gelişimine iyi geliyormuş. Günde yada 2 günde bir fincan türk kahvesi veya filtre kahve içmemi önerdi doktorum. Pastörize edilmiş süt ve peynir ürünleri tüket. Yeşillikleri çok iyi yıka öyle tüket. Birde kıyma tavuk balık et gibi yiyecekleri eldivensiz elleme bizler çok hassasız parazit bulaşmaması için önlem almamız gerek. Doktorum daha bir sürü şeyler söyledi ama buraya yazsam roman olur 😂🙏 he birde kızartmadan kesinlikle uzak dur almamız gereken ideal kilo 9 kg fazlası bebek için zararmış unutma 😊 bu arada 16 haftalık hamileyim ve hiç kilo almadım 😊
nuryadaperi Cigdemanne_01 Cigdemanne_01 çok ilginç ama ya benim doktorum da kahve içme dedi çok sevdiğim için de özellikle sordum hiç mi içmicem diye çok canın istersen günde bir veya iki günde bir içebilirsin dedi...
Neshuldem Balık seçerken de yüzey balıkları seçin derin su balıkları civa oranı yüksek onlarda. Hamsi istavrit çipura falan yiyebiliyoruz. Ama levrek köpek balığı vb. Yasak
gzmuygn Ben her sabah çok açık bir çaya nerdeyse yarım limon sıkarım düşük falan okudum ama 😕 aklım almadı.Hasta olmim diye oda.Çok şükür bir sorun yok ama tedirgin oldum
esranilay Gulanelis Valla 8 aydır ıhlamur içiyorum herhangi bir problem de yaşamadım. Benim doktorum da tam tersi ıhlamur nanelimon içebilirsin dedi. Çay ve kahveyi olabildiğince azalt dedi günde 1 bardak çay içiyorum o kadar o da açık.
Aysegul_aslnby2008 Sakın ananas yemeyi.çn ananas eti yiyen bir asitli meyvedir rejim yapanlar ananas detoksu yapıyor. Doktorlar tavsiye etmiyor bilginiz olsun
Sldmrt Aysegul_aslnby2008 hangi doktor ya ananas tavsiye etmeyen ? Allah aşkına ne et yemesi milleti böyle şehir efsaneleriyle korkutmayın yahu. Ananas bol vitaminli sağlıklı bir meyve aksine zararı yok yararı var. C vitamini deposu. Ananastan çocuğu düşen mi var tövbe est.