Symnrdlkra valla gittim çok az sancım çıktı. Doktor bu iki günde Doğumu başlatmak için her türkü yöntemi dene dedi. (İlişki, yürüyüş,sıcak su, Ilık duş vs.) 40 haftan bittikten sonra riskli oluyor desibeller kakasını yapabilir acil sezeryana alınabilirsin filan. Eve geldik deniycecez herşeyi inş. Kendi sancımla doğururum