İlk kızımda asırı sekilde suyunda sızma oldgu ıcn 32 de Basladı su azalması 36 ya kadr durdu sonrasında sezeryan alındım canm. Bu bebgımdede suanda azalma yeni basladı 36+4teyım cuma gunu doktrm son noktayı koyarız dedı bekliyoruz bakalım 🙏havuc suyu dedıklerı gibi ise yarıyor gbıydı bana bırde bil istirahat cok ıyı dıyor doktorlarda ınsallah sende ıyı olursun