4114eb 20 si son adet tarihimdi bugün 25 i yaptım idrar testi çıkmadı ondan sordum belki yine de insan umut ediyor adetim daha gelmedi adet belirtisi yok.Sağ kasık ağrım var çok yoğun normalde hiç olmazdı vs gebelik belrtleri diye düşündüğüm şeyler vardı ama umutsuz olunca yazamıyorum Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah