ayminaninannesi ikisi de negatifse ama ağrın çok varsa kadın hastalıkları ile ilgili bı durumun olabilir enfeksiyon vs. O yüzden bir kadın hastalıkları uzmanına git durumunu anlat niçin ağrın olduğunu öğren , biz iki negatif üstüne bişey diyemeyiz sana🤷🏼♀️ şuan önemli olan ne problemin olduğu bunu da en iyi doktor bilir ,inşallah her şey yolundadır ihmal etme ama bu kadar dediğin gibi ağrın varsa madem