Durucan NurEto anlıyorum benim de 3 yıl oluyor. Çatlatma iğnesi falan da fayda etmedi bu ay aşılama artık.
NurEto Durucan aşılama ocakta diyorduk olmadı subata erteledik yine olmadı marta dedik yine olmadı toparlanamadık artık nisana diyoruz bakalım
Yesimdmr Ben adetim iki gün geçince yapmıştım negatif çıkmıştı. Beşinci günü pozitifti hamile kaldım. Tekrar yap Allah büyük canım ☺️
cerrah61 Dibeee yani herkeste değişiyor demek ki o zaman bekle adetini bakalım bir de öyle dene 🤷🏼♀️☺️ hayırlısı inşallah
Mom91 Ben ovulasyon testi kullanıyordum son günlerde ikinci çizgi hep vardı silikte olsa 🤗 gebe olduğumu ilk ordan tahmin ettim 😊 ovulasyon testiyle de anlaşılıyor yani 🙂1 gün gecikince gebelik testi yapmıştım 🤗sonuç pozitif
NurEto Mom91 allahım sizlere bağışlasın inş canm benim bilmiyorum canm sanmıyorum bence olsa cıkarsı gibi hissediyorum daha da takip etmeyi düşünmüyorum açıkcası rabbim verirse olur napalm
Mom91 NurEto Mevlam neylerse güzel eyler inşaAllah Allah razı olsun darısı hayırlısıyla tüm isteyenlere sana da olsun ...onlarında bi zamanları var biz istiyoruz sabırsızlanıypruz doğal olarak .Rabbim hayırlısını ve de iyisini versin inşaAllah. Dua et Stres olma canım ...
Sznarslan NurEto ben 5 tl lik testte regl zamanıma 3 gün varken öğrendim.başkası söylese inanmazdım 10 gün geçmesi lazım derdim.Silik çizgi çıkmıştı açık pembe.ertesi gün kan vermeye gittim değerim 48 idi.şuan 31+5 teyim allah bağışlarsa.Rabbim gönlüne göre versin.