Gamm civcivimmm NurEto net çıkar diye bişey yok ben kan vermeme rağmen çıkmamıştı adetime 4 gün kala ama adet günümde hamile olduğumu öğrendim 🤷🏻♀️ Değişebiliyor durumlara göee
Ozylmz NurEto erken gebelik testinde 3 gün önce silik hayalet çizgi çıkmıştı tam adet günümde net çıkmıştı istersen biraz bekle 😊
Gamm Bekle bence olumsuz çıksa da zaman olduğu için olabilir diye düşüneceksin, boş yere gerileceksin. Üç gün hemencecik geçer ☺️ Yapmazsam daha çok gerilcem diyorsan yap ama olumsuz olursa da canını sıkma :)
ayminaninannesi Saftorik benim de cnm aşırı derece de ağrım.var dün testte negatif bugün kanda negatif 3 gun de gecikmem.var
Silalaylom1 Belirtiler hissediyorsan yap ama negatif gorursende uzulme benim gec dollenmeydi adetimi 8 gun gecince testlerde ogrendim ama belirtilerden israrla ben hamileyim diyordum gogsumde cok hassaslik vardi dokunamiyordum ins guzel sonuclar alirsiniz
ycllksa NurEto ben 1 gün öncesinden yapmıştım anında çift çizgi olmuştu ama şöyle de bir durum var eğer testte negatif çıkarsa (umarım pozitif çıkar gönlüne göre versin rabbim) hasta olana kadar en azından ümitlenmemiş olursun
cerrah61 Geç döllenme durumu var ise adetin geçtiği gün bile çıkmayabiliyor yaşadım bunu🤷🏼♀️ eğer bariz belirtilerin var ise yap yoksa adetini en azından 1 hafta 5 gün geçmesini bekle bence hayırlısı olsun☺️
Tugceecikk NurEto üç gün fazladan stres yapma bence testin varsa dene gitsin çıkar varsa silikte olsa birkaç gün sonra bende yapıcam beklemek çok zor :/
Dibeee NurEto ben adetim 6 gün kala ögrendim 5 tlliktede cıktı erken testte de sen emin olmak İcin erken test al varsa kesin cıkar canım
Durucan NurEto inan bende senin gibi sürekli bugün bu kadar kaldı ters mi yapsam diye diye helak oldum 😁 adetime tam 3 gün vardı bugün okuldan çıktım bir koşu eczaneden test aldım eve geldim ne görsem iyi adet olmuşum bile 😁 yine hüsran.. O yüzden yapma bende sürekli kendime siz veriyorum bu ay adetim geçince test alacam diye yine tutamıyorum kendimi.
cerrah61 Dibeee yani herkeste değişiyor demek ki o zaman bekle adetini bakalım bir de öyle dene 🤷🏼♀️☺️ hayırlısı inşallah
Durucan NurEto umut kesilir mi bizde tabiki hayır mesela ben her ay gibi bu ay da çok umutluydum hamile kalacam diye yine olmadı 😁 3 gün sonra aşılama için hastaneye gidecem. Yine önümüzde ki ay 3 gün önceden test alacam falan bu döngü hep böyle ama çokta yıpratıcı.
Durucan NurEto anlıyorum benim de 3 yıl oluyor. Çatlatma iğnesi falan da fayda etmedi bu ay aşılama artık.