feyza123
Normal doğum için 43. Haftaya kadar bekledik fakat arrık zamanı fazla geçtiği ve çatı muayenesinde de uygun olunmadığı için ilk gebeliğim de sezeryan oldum 3700 kilo doğdu belden uyuşturmalı yaptım harika oluyor bebeğini ilk sen görüyorsun lakin karın dikildiği zaman bende mide bulantısı ögurme oldu kimisi kısa süreli bayılma geçiriyormuş.. sezeryanın tek kötü yanı sonrasında çok acı çekşyorsun dikiş yerlerinden 😐 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🤗