Gizemmasalmina canım öncelikle gecmis olsun Allah uzun ömür versin, doğumdan önceki acilma süreci gayet iyi ilerlemiş ya hatta saçı görünüyo falan demişler peki kesi neden attılar bilgin var mı yani atarken sordular mi yada kesi atsak daha iyi falan dediler mi hani doğum böyle güzel ilerlediğinde atılmasına gerek yok diye düşünüyorum kesisiz doğurganlarda var ama bisey dediler mi bu konuda