Kizlar öncelikle rabbim hepinize yavrunuzu sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah gelelim doğum hikayeme
Son günler yaklaştıkça insan bir an önce doğsun istiyor bende bunlardan biriydim bu yüzden 38+5te yani 23kasimda hem doğumum kolay olsun hemde açılma olsun diye başladım bol bol hurma yiyip tarçınlı su içmeye 24kasim sabahı ablamla kardeşimle güzel bir kahvaltı yaptık doğum yakın diye yanıma gelmelerini istemiştim sonrada ben tutturdum evi temizleyip iş yapayım diye ablam bırak işi ev temiz dün temizledik gel müzik acip oynayalim dedi tamam dedim tam o esnada oynarken sızıntı hissettim anam suyum geldi galiba dedim hemen banyoya koştum sıcak suyun altına girdim küveti su doldurup içine oturdum ama sancı falan yok eşime dedim işte galiba geliyor diye oda kayinvalidemi aramış hemen hastaneye gidelim dediler sancım yok bence akşama kadar bekleyelim sonra gideriz dedim öyle de yaptık gittik açılma bir santim ama sancı falan yok doktor ilk doğumda bir santim açıklık bir şey değil bir hafta on gün sürebilir doğum yapman tabi ben çok üzüldüm bu duruma ama pes etmek yoktu bugün olmazsa yarın dogurcam dedim kendi kendime eve geldim gene küveti doldurup sıcak suda oturdum hurma tarçınlı su içmeye devam ettim gece sancım başladı yarım saate bir olduğu için telaş yapmadım dayanilmayacak gibi de değildi sabaha kadar çektim o sanciyi sabah aradık kayinvalidemi doğru hastaneye gene aynı 1santim açıklık tek fark bu sefer sancı vardı ama yine aynı şeyi söyleyip gönderdiler bizi eve geldim tekrar aynı şeylere devam ettim sancım sıklastikca ben daha çok hurma yiyip tarçınlı su içiyordum artık sıcak suda bir saat falan duruyordum çünkü sancıları hafifletiyor su ama sancılar o kadar sık ve ağrılı olmaya başladı ki artık sancı girdikçe yastığı ağzıma tıkayıp bağırıyordum ki hamilelik döneminde herkesi sıkı sıkı tembihledim yalvarsam da sezeryan için sakın beni dinlemeyin sancım 5dakika da 1e düşene kadar hastaneye götürmeyin diye onlarda öyle yaptılar sancim3dakika da 1e düştü biz öyle gittik hastaneye aynı ebe oradaydı sabah da gelmiştin demi dedi evet ama sancım çok ve dayanamıyorum dedim hemen nstye gir dedi açıklığa bakalım dedi ooo maşallah çok iyi ilerlemiş acilman 8 santim dedi 11de gitmiştik hastaneye 1santimdi saat 5:30 ve açılma 8 santim hemen dogumhaneye denildi sabaha yakın doğum olur dediler saat6da dogumhaneye çıktım kontroller falan yapıldı amaben artık dayanamıyorum nstye
Bağlı sancı çekmek inanılmaz kötüydü duramiyirsun yerinde neyse sancı geldi dogrulayim derken suyum patladı ben şok ay geliyor diye bagirdim ebe geldi senin suyun mu patladı dedi evet dedim kontrol edeyim dedi yok tuvalete gidicem çıkar beni nstden
Dedim bir baktı aa bebeğin saçları gözüküyor yalan söylüyorsun çıkar tuvalete gidicem dedim baktım bir anda 3 4 kişi girdi içeri doğum başlıyor dediler ben inatla tuvalete gidicem diyorum o tuvalet ihtiyacin değil bebek hadi ıkın dediler gücüm yoktu tabi halsiz düşmüştüm biri karnıma bastırdı 3ıkınmada yavrum geldi çok minnak doğdu ama gayet saglikliydi çok şükür 25 Kasım 18:50 de 2425 gram doğdu findigimm sonra eşini çıkardılar doğumda kesi attılar ama önceden uyusturdu o bölgeyi hissetmedim kestiğini dikisleri atarken çok korktum ama kızımı kucağıma aldığımda herşey geçti gitti mis gibi kokuyordu hemen emzirdim onu emzirirken ağlama tuttu beni bu küçük can bana emanet ve ben onu buyutucem bunun gibi yuzlerce duygusal şey geçti aklımdan neyse yine ağlamadan değişim konuyuilk gün uyusturdugu için ağrıyı hissetmiyirsunu ama diğer günler oturup kalkarken ağrınız oluyor tabi ama herşeye değer onun varlığı diyorsunuz şuan kucağımda uyuyor darısı hepinizin başına insalah hayırlı sancısız bir avazda dogurun insallah çok uzun oldu hakkınızı helal edin varsa sorularınız. Taze anne olarak cevaplayabilirim