Dunyammm bez markası kişinin tercihi ama bez kalıpları çok farklı oluyor o yüzden ilk etapta stok yapma derim. İlk doğduklarında günde 7 tane gidiyor sonra sonra 5-6 tane kullanılıyor. Prima nın kalıpları dar uzun molfix in kısa geniş. 5 kiloluk bebeğime molfix in 2 numarası hemen küçük geldi mesela. Diğer bezleri bilmiyorum ama ben prima puro protection, premium care ve molfix pure and soft kullandım indirimlerde dönüşümlü alıyorum. Sızdırmaması, emiş gücü, inceliği, yumuşaklığından oldukça memnunum. E Bebek markasını denedim güzel emmiyor ıslak kalıyor. 50 günlük bir anne olarak benim tecrübelerim böyle 😊