EzgiCan_ ben sürekli yan yatmaya çalışıyorum, sırt üstü yatınca daha çok oluyor öyle :) ileriki haftalarda kapıya sineklik gibi birşey takıcaz hazır oluyor yapı marketlerde (akordeon gibi adını tam hatırlayamadım), belki bizi görürse bağırmaz hem de atlamalar azalır diye :) kapıyı kapatınca da olmuyor çünkü kediciler bilir ;) sağlıkla gelsin yavrunuz 🌸