Benim de kedi oğlum var çok seviyorum ama geceleri odaya almıyorum artık. Çünkü bebek olunca da gelmek ister biz uyurken bebeğin üstüne falan oturabilir bilmeden Allah muhafaza. O yüzden bence şimdiden alıştırın odaya almayın. Ben de ilk günler üzülüyordum ama sonra alıştık ben de kedim de. Ağlamıyor artık kedi oğlum :)