Hep paylaşmak istiyordum ve o gün geldi kızlar perşembe gecesi çok şiddetli sancılarım başladı ama hastaneye gitmedim suyum da gelmemişti evde çektim sabaha kadar sonra baktım dayanılacak gibi değil kanamam da oldu öğlen 3 de çıktık hastaneye gittik doğum olacağını bildiğimiz için eşyaları yanımıza aldik hastaneye gittiğimde 5 cm acilmam vardı ve sancım çok fazlaydı hemen doğumhaneye alindim doktorlar ebeler çok beğendiler açılma çok iyi helal olsun iyi dayanmışsın sancin da super suni sancıya bile ihtiyaç yok doğum çok kolay ve zevkli geçicek dediler tabi bende huylarında gittiğim için ve çok sakin olduğum için sağolsunlar hiç modellerini desteklerini tatlı dillerini eksik etmediler kızlar gerçekten sakin olmak lazım doktorlar daha çok ilgileniyor ve canınızı acıtmiyorlar neyse dediğim gibi herşey çok normaldi suyu patlayana kadar suyum patladı ve doktor catin çok dar malasef sezeryan dedi bebeği riske atamam dedi spinal sezeryan oldum sadece ameliyat sonrası zorladı anlayacağınız yürüyemiyorum yerimden kalkamıyorum oda dikişlerden dolayı ve gogus ucum yok ne yaptiysam olmuyir emmiyor almadigim makina kalmadi😔 ama sonuç mükemmel herşeyim yanimda ötesi yok tarifi yok gerçekten Allah hepimiz yardımcısı olsun uzun oldu biraz ama Rabbim bebişlerinizi de sizlere kavuştursun👩👦🙏🙏 bu arada 39+2 de dogum yaptim bebegim 3350 gram😍