Ben daha cumartesı gunu yaptım kızımınkılerı aldım yumusatıcısına kadar kendı eksıklerım kaldı sadece aldıklarımın hepsı 750 lıra tuttu valla ama dunyanın en guzel alısverısıydı bence dugun alısverısı bıle bu kadar keyıflı gelmemıstı bence sende deterjanını yumusatıcısını al yavas yavas elının altındayken yıkayıp koyarsın kenara kolay gelsın 🤗