tuba-ozdogan valla kızlar daha 28 haftalıgım ama bugün komple alısverısı bıtırcem ınsallah ben sımdıden ahırlastım bıde erken dogum rıskım var kendımın ve kızımın tüm eksıklerını alayım ıstıorum bugun sunuda unutma lazım oluyor dıyecegınız bıse varmı 🥰 simdiden tesekkur ederimm
Burcu16 tuba-ozdogan ya cok keyifli bi gün desene hadi güzel alışverişler 😻 30 a kadar da ütüleyip yıkarsın kafan rahat eder erken risk varsa
Burcu16 tuba-ozdogan altlarını ve askılı zıbın cok al 6-9 falanda al o aylara gelince altın bulmuş gibi iyiki almışım diyorsun havlu setini alırken iyi bak polar gibi olmasın yeri çekmiyor biberon ANti kolik avent al olsada olmasada gazı hava yutmasın emzikte aventin ikilileri var hemencik tutuyor düşünürsen reflü yatağı alma şuan kusması olursa cok eşini gönder alır doğumdan sonra
Ay-Bek tuba-ozdogan https://i.hizliresim.com/AOrzmp.jpg https://i.hizliresim.com/00Jzq9.jpg https://i.hizliresim.com/zGoMA6.jpg https://i.hizliresim.com/3OGza2.jpg kendime liste yaptım. onu paylaşıyorum yardımcı olur
Bahar2 tuba-ozdogan Müslin örtü çok lazım oluyormuş farklı ebatlarda 3 tane aldım ben ağız silme bezi
tuba-ozdogan ayy evet ya valla cok heveslıyım ıkıncı bebiş askında ama oğlum vardı 6 yıl sonra kızım olacak kız alısverısı cokta daha zevklı olacak hıbı 🥰 havluyu yazmamısım lısteye ıyıkı yazdınız valla 🙏🏻🙏🏻
eda06nur tuba-ozdogan ağız mendili almayı da ihmal etmeyin. Kendinize depend alabilirsiniz. Göğüs ucu kremi de alınmalı mutlaka
Burcu16 tuba-ozdogan benimde tam tersi kızım var oğlum olacak :) müsait olunca gün özetini bekliyorum nasıl geçti nekdr tuttu vs🤩
tuba-ozdogan eda06nur gogus ucu kremını yazdım bu sefer silwermom gunus kapaktanda alıcam ohlumda cok cekmıstım gogusumden ınsallah faydasını gorururm cok tesekkur ederım
bilaloguzunannesi Ay-Bek daha alışverişe çok ama bu liste çok güzel olmuş ekran görüntüsünü alıp saklayayum😂😄
tugba_2365 sizce bu alışverişlerin kaçıncı haftada tamamlanması ideal olanı? Tabi hamilelik sürecine göre değişir mutlaka, ama rahat bir süreç geçiren bir hamileye göre düşünürsek diyelim...
tuba-ozdogan tugba_2365 valla ben 7 aydayım ama ahır gecırdım dusuk rıskıyle fılan hala progestan fılan kıllanıyorum bebekte kanala baskı yapıor dıor dr hep erken dogum rıskımden dolayı erkenden halledeyım olerıde bebek kılosu arttıkca belkı daha zor olcak ayakta durmam o yuzden
nilly tugba_2365 30-32 haftaya önemli ihtiyaçlar bitmiş olmalı hastane çantası hazır olmalı. Ivır zıvır alisverisi son güne kadar bitmez.
2202020 tugba_2365 32 haftaya girdim ayakta uzun süre duramıyorum 32 ye kadar alınsa artık evde yıka ütüle işleri ancak olur enazından hastane çantası eşyaları hazır olsa diğerleri yavaş yavaş ya alınabilir
tugba_2365 SedaveSusam benim yaza denk geliyo çok sıcağa yakalanmadan tamamlamak en mantıklısı sanirim. Cok teşekkür ederim🌸
Sabirsizanne16 tuba-ozdogan efsane listr hazırlamışsın ama unutmamışsın hiç bişeyi gerçekten.yıl sonu kampanyalarından almak akıllıca👌
nilly tuba-ozdogan burun aspiratörü, ateş ölçer, reflu yatağı, bi küçük biberon. Bunları unutma sakın. Herşey lazım da, bunlar gecenin bi yarısında lazım olan şeyler. 🤗