Sulebrk ben 16+5 önceden hep ağda ile alıyordum çok memnundum ama düşük riskim olduğu zamanlar kanamalarım oldu biraz o yüzden gidemedim yattım şimdilerde de rahim ağzında biraz kısalık var dikkat etmemiz gerek dedi doktor. Onun için kasarım kendimi diye korkuyorum. Ağdayla gitmek istiyorum çünkü tertemiz oluyor ama eşim müsade etmiyor bir şey olur pişman olursun yapma diye makineyle şunla bunla idare etmeye çalışıyorum sizce tüy dökücü kremler zarar verir mi ?