Karnımın büyüdüğünü artık bu hafta anladım 18+4 olduk 🙄😁 bende maalesef jiletle alıyorum tüylü dolaşmak enfeksiyon riskini arttırıyormuş ve gebelikte daha dikkat edin diyorlar herneyse geçenlerde yine jiletle aldım heh dedim be oh temizlendi mis gibi aradan bir saat geçti tuvalete gittim silerken o da ne alamamışım yaaaa yarısı orda kalmış bir sinirlerim bozuldu sinirleden deli gibi güldüm resmen ne zormuş yav şimdi böyleyse bir kaç ay sonra düşünemiyoreeee 🙄🙄🙄🥴🥴😁😁