Minik_mucizemm kitapkurdu Amin çok teşekkür ederim cümlemizin evladını Rabb'im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
Aldu kitapkurdu inşallah sağlıklı sıhhatli olsun da hissetmek için beklerim. İsteyen herkes inşallah bu duyguyu yaşar.
Esraaydn21 Aldu bunu doktorrmda dedi gobek yagın varsa derın kalınsa hani gec hıssedermıssın. cok sukur bugun hareketli ama :)
Kaderisi Bizde 21+2 olduk öyle hareketli ki hiç yerinde durmuyor keşke bide dışardan bakınca falan görülse 😍
duygusm Anneeee1 Çok doğru. Bana da doktor plasentanın karnımın ön tarafında olduğunu, orada ayrı bir katman oluşturduğunu, bunun da hissetmemi zorlaştırdığını söylemişti.
Nevinnn kitapkurdu allahım.isteyen herkese evlât duygusunu tattirsin benim kızımda gece 2 ye kadar tekmeleriyle uyutmadı çok şükür🙏🙏 bugünde çok sakin uyuyo herhalde 🥰🥰
Minik_mucizemm kitapkurdu Ben dayanamayip bugün doktora gittim içim rahatladı ay birde rüya gördüm onun üstüne iyice telaşlandim ama paşam iyi çok şükür Allah'ım 🙏🏻😍😘