UraSsmom ben size bir soru sordum, diyorum ki herkes ayni miktar aliyor, bazilarinda çıkıyor bazilarinda çıkmıyor madem seker yuklemesi nedeniyle sekeri yuksek cikiyor diyorsunuz düşük cikanlarin da nasil çıktığını soyleyin bilelim... sizin yaptirip yaptirmamanizla ilgili bir sey yazmadim dikkat ederseniz, bu sizi ilgilendirir tabi ki, ama bir sey soyluyorsaniz mantik dahilinde olmali bence