Ebruozcann Merhaba hanımlar 12.haftamda bizim zorumuzla doktor baktı ve erkek yazdı kağıda ama balon falan sakın patlatmayın bekleyin dedin sizce değişme olasılığı var mıdır??
KardelenKA Ebruozcann 7 ayda değişti detaylı ultrason da bile kız dediler ve su an erkek son 20 günümüz 😂
Pregnant0 Eseenn nasıl ya valla mı benım ki de değişr mi acaba o kadar kıyafet aldm bugun ? Ayrıntlıya gırdın mı?
Eda1985 KardelenKA detaylı ultrasyonda bile yanilma oluyormuymuş ilk defa duydum.herseyin hayırlısı,önce sağlıklı sıhhatli olması önemli ama keske bendede degişse😊
Sznarslan KardelenKA aaaaa bana önce kız dediler normal ultrasonda .sonra tekrar (1 ay sonra)normal ultrasonda erkek dediler.Ayrıntılıda da erkek demişlerdi.Biz de ona göre hazırlık yaptık hep.31+4 teyim.Değişir mi ki yine😂😂😂.Demek ayrıntılıya da güvenmemek gerek.
Ebruozcann Elfkrtl özelde dedi doktor bile kendi görmedi o yüzden sakın hazırlık palon patlatma falan yapmayın görmedim dedi
zelis63 Ebruozcann çok erken bir sürec canm bana 11 de kız dediler 13 de erkek 27 hala erkek değişmedi 😅 bekle biraz daha
Mrym005 zelis63 Ben 19 haftalık hamileyim şimdiye kadar hep göstermiyor denildi. Bi kac gun önce dr bacakları kapali ama kıza benziyor dedi. Bende suphelendm bacaklari kapaliysa nasil anladiki genital bolgeyi gormesi gerekmezmi
Kubs Ay bugun bana %100 kız dedi 14.haftamız. 💖hatta bacak arasına zoom yaptı kordon falanda denk gelmiyordu dümdüzdü yani kız genitali dedi değişmez artık dedi özele gidiyorum bu arada ama şimdi yazılanları okuyunca gördüğümüzden emin olamadım 😅
Arzuarzu Şu cinsiyet değişme muhabbetleri beni çok korkutuyo😂 hadi 12 13 haftalık erkende ilerleyen haftalarda nasıl değişiyor nasıl anlamıyorlar bilemiyorum 🤷🏻♀️
Bahar1 Ebruozcann canım benimde ikili test tahminde bulundu kız doye bizde cinsiyet partisi hemen yaptık benimde kafami kurcaladılar tahmin parti için erken diye şimdi 16haftaligiz doktor %99kiz dedi değişmedi inşallah seninde değişmez
Mevr Ebruozcann 12de kesin kız dedi doktorum 16da erkek olduğunu öğrendik. Bence azıcık sabredin değişme olasılığı çok yüksek 😄
Sznarslan Ebruozcann evet var.bizzat bana 15.haftada kız dedi.19.haftam da erkek olduğunu öğrendim.ayrıntılı ultrasona girmeden "kız mı erkek mi dediklerinde "bilmiyorum diyordum.22.haftamda ayrıntılıya girdim orda da erkek diyince soranlara söylemeye başlamıştım.
Mrym005 Sznarslan Bende 19 haftalık hamileyim dr bacakları kapali ama kıza benziyor bir ay sonra net söylerim dedi. Ben soranlara kiz dedim ama erkek gibi hissediyorum keske erkek olsa 🙈
Mrym005 Eda1985 Keşke benim de oğlum olsa. Tabiki önce sağlığı önemli 19 haftalık hamileyim cinsiyeti belli degil bacakları hep kapalı çok merak ediyorum 🤗
KardelenKA Sznarslan bende 7 ayına kadar kız dediler diye her şeyini aldım Allah'tan eşyasını gri almıştım 😂😂
Eseenn Ohorza 16. Haftada renklide kız gördüler 26 haftaya kadar 3 ayrı doktor kız dedi. 26 dan ortalama 35 e kadar da 4 ayrı doktor erkek dedi.