minkkzm Rumis lekelenmeler bitince kullanmayıda bıraktırdı. İlk ay ağızdan 2.ay fitil olarak kullandım bu arada
Tubasim F6- merhabalar çok geçmiş olsun,lekelenmeniz devam ediyor mu? Progestanı günde kaç kere alıyorsunuz yan etkisi çok oluyor değil mi
aydemirtas F6- ben 🙋♀️ ilk başlarda düşük tehlikemiz vardı kanamam oluyordu doktorum 3 aylık vermişti fitil olarak. Şimdi 11+6 yız ve Allah ın izniyle riskimiz ortadan kalktı. Kanamaları da durdu.
Merbe61 F6- evet canım cogu gebeler kullanıyor bunu.. 6haftakıkken leke geldi kahverengi 100luk verdı hıc bır ıse yaramadı sonra 200e yulselttı vajınadan aldım 11hagtalık suanda bebek bır daha olmadı işe cok fazla yarıyor kesınlıkle kullan
Glsacar32- F6- bende sizin haftalardayken kullanmaya başladım kesinlikle aksatmayın kullanın çok önemli bi ilaç
Tubitupp Eymeninannesiii drunuza sorun ben de 3.aydan itibaren 36 haftaya kadar kullandım. Sordum progestan ve omega desteğini kes artık dedi
Eymeninannesiii Tubitupp her gittiğimde soruyorum mutlaka ben sormadan da o söylüyor aslında ilaçların bitti mi kullanıyor musun diye 😊