F6- 8+2 yim çok az kahverengi lekem var doktorum progestan verdi . Kullanıpta faydasını görenler varmı ?
Handetunay F6- doktorun verdiyse kesinlikle kullan canim. Cok ise yariyor. Ben 27+3 oldum. Hamile kaldigimdan beri gunde iki kez fitil olarak kullaniyorum.
Canan_olg F6- Evet ben kullandım 2 kutu fakat fitil olarak ağız yolu ile değil ağızdan alınınca etkisi azalıp yan etki yapıyormuş uyku gibi ve evet etkisini gördüm plesenta etrafındaki kanama alanları yok oldu çok şükür
Deryaaa27 Ben ilk gebeliğimde kullanıyordum benim kanamam vardı o dönem bi işe yaramadı. Cünkü sağlıksız gebelik nolursa olsun düşüyor. Şuan yine hamileyim lekem falan yok cok şükür ama yinede kullanmıyorum.. Yat dinlen ağır bi iş yapma çamaşır suyu ve benzeri ilaçlardan uzak dur.
Ftszgn 16 haftadan beri kullanıyorum,suan 30 hafraliyim. sakin bırakmayın duzenli kullanin cok onemli bir ilac ama ben fitil olarak kullanıyorum, cok faydasini gordum
Tubitupp Eymeninannesiii drunuza sorun ben de 3.aydan itibaren 36 haftaya kadar kullandım. Sordum progestan ve omega desteğini kes artık dedi
minkkzm Rumis lekelenmeler bitince kullanmayıda bıraktırdı. İlk ay ağızdan 2.ay fitil olarak kullandım bu arada
Canacan 16 haftadayım baştan beri fitil şeklinde kullanıyorum faydası oluyor bi kere kanama olmuştu fitil sayesinde durdu ki şuan fitil ve iğne olarak kullanıyorum
bilgihamile F6- Pembe leke olmustu hamileligimin baslaridna benim. Sonra progestan kullandim alttan. Kesem kaniyordu gecti
ElMus Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim hamileligimin basından beri sabah akşam fitil olarak kullanıyorum faydası olduğunu düşünüyorum.
Menekse123 F6- Bende aynu ara ara kanamam gelio doktira gittim yerlesme kanamasi dedi ilac kullanmana gerak yok dedi cok fazla ayakta kalınca da olur mus dikkat et
Bulutcuk Bende hamileliğimin ilk zamanlarımda kanamam olmuştu fitil olarak kullanmıştım sabah akşam olarak en az 3-4 kutu bitirdim yat dinlen imkanın varsa canım hiçbir şey yapma
Ayseelll F6- 35 haftalık hamileyim başından beri kullanıyorum nerdeyse progestan çünkü bebeğimin eşi aşağıda kanamam oldu bi kaç defa bu yüzden bazen günde üçe çıkardığımız oldu fitil olarak şuan günde bir kez gece kullanıyorum fitil şeklinde. Zor oluyor başta ama alışıyorsun ve bebce çok önemli bi ilaç kesinlikle kullanın
P_6 F6- 12. Haftaya kadar fitil olarak kullandım. 17 de kanama oldu iğne verdi bu kez, devam ediyorum.