Poyrazkuzey eltimde hamileyken 4 kilo üstü dediler sezaryen önerdi dr ama normal doğurdu bebeği 4500 grsm dogdu zor bi doğum olmuş oksijensiz kalmış 5gün ydybde soğuk hava tedavisi aldı korkutmak istemem tabiki herdoğum bir değil ama riskleride göz önüne almak lazım hayirlı dogumlar 🌸