Açıklık falan sancın yokmu cnm en azından suni alırdın. Gelişi normalse bence zorla derim 2. Doğummuş zaten seni yıpratmaz çok. Benim de kardeşim ilk doğumu 4.200 normal yaptı . Yinede doktor daha iyi bilir ama hayırlısı olsun inşallah bebeğine de maşallah 🧿 neler yedin aldı tosuncuk böyle kilo 😂benim de 38+4 3600