sedaskan YesimEmre bende yeni basladim emseye daha aslinda. Bir onceki doktorum bazi sorularimi gecistiriyodu ama canan hanim oyle degil. Hastaneyi odalari gezdim onlar da guzel fiyatlar da iyi bence. Bakalim umarim bir aksilik olmaz daa burda dogururum 😌
YesimEmre sedaskan inşallah bende bi randevu alacağım bu hafta giderim 😌 doktorun güleryüzlü olması çok önemli tabi ilgilenmesi .
Mercan89 YesimEmre doktorun enerjisi çok önemli hastaneden mutlu ayrılamak aklında soru işareti yapan şeyler den uzak tutması tamamen doktor a bağlı
YesimEmre Mercan89 evet kesinlikle öyle😌 şuan gittiğim doktorumda çok çok iyi o konuda çok da başarılı . Ama ben biraz daha kendime yakın bi doktor arıyorum
Mercan89 HlyaHabibezkaya kozyatağı acıbadem de eğitim varmış haftada 2 gün 6 30 da başlıyormuş 6 Hafta sürecek bir egitimmis 250 tl dediler
HlyaHabibezkaya Mercan89 bütçenize uygunsa bence gidin. Ama gidemiyorsanız yazdığım gibi videolardan da bilgi edinebilirsiniz
Mercan89 YesimEmre ben hisar intercontinental hospital a gidiyorum ümraniye de ayşe akbulut Ama size uzak kalabilir kartaldan burası
YesimEmre Evet uzakmış 😌😌 doktor çok önemli ilk doğumu Pendik bölge hastanesinde yaptım doktorum ilgili değildi ve daha acemiydim şimdi ki aklım olsa sezaryen olmazdım 😏
Mercan89 HlyaHabibezkaya yani bütçe meselesi değil aslında onca ücretsiz eğitim veren yerler varken bu tarz kurumların bu şekild e para tuzağı kurmaları çok saçma geliyor Hisar intercontinental hospital a gidiyorum orada da bu tarz eğitim olacakmış üretilmiş oraya katılacağım