39+4 olduk hiç bir belirti yok ben ocak 1 dogumluyum inşallah kızımda 1 ocakta gelir bişey sorcam kızlar en son 38+0 da gıttım Dr leqen kemigi ne girmiş dedi bende dogum kanalını dedım orda bısey oldu duymadı falan legen kemigi dogum kanalımı bide uyrsydonda baktıktan sonra iki eliyle sakın ol dedı karnıma baskı yaptı ıyı cok guzel dedı ne demek bu çatı munası oldum o gun rahim dar dedı siz ne duyosunuz