07antdefne Gamzeozdemi hayırlı olsun cnm benim rabbim sağlıklı bi şekilde eline elimize almayı nasip etsin
Gamzeozdemi 07antdefne amin canım.hepimizin inşalalh rabbim.kimsenin emeğini boşa ciakrmasin ilk oğlumu 8 aylikken kaybettim şükür kzim sağlıkla aldım.kucağıma bu da öyle olur umarım hayirisyla
EbruIrmakAhmet Gamzeozdemi evet canım 12. Haftada kız dedi sonra 14 15. Haftalar erkek olduğu kesinleşti 😇
07antdefne Gamzeozdemi hayırlısı benim 3bebegim oğlum var kızım var ikinci kızım olcak sağlıkla gelsin bal kızım.seninkide öyle olsun insalllh