RabbiminHediyesi Kızlar k.bakmayın bi sorum olcak ilk haftalarda afedersinz ishal olan var mı varsa nasıl gecirdiniz🙈🙈🙈
Olcygmse RabbiminHediyesi Benim erken belirtiler arasında ishal vardı 😁 neyin nesi bu demiştim meğersem gebeliktenmis ☺
RabbiminHediyesi Olcygmse Ayy çok şükür geçti galiba bu gün kan tahlili verdim yarın Alcam galiba sonucu çok merak ediyorm inş yükselmistr sonucum
FatimaAvc Olcygmse ilk 3 ay dikkat et tabiki her işini yapabilirsin ama hareketlerine dikkatederek yap sadece ev işi değil tüm yaşantın da 🤰🏻
Olcygmse FatimaAvc ismin birini yapınca hemen dinleniyorum sonra tekrar bir iş başlıyor eşimde yardım ediyor sağolsun ☺
yaseminmelisa kızlar benimde çarşamba günğ 176.64 oazar rahatsızlandım acilde bakıldı382.64 olmuş dış gebelilten korkuyorum 24 şubatta çatlstma ignesi olmuştum
Caciinnn Blue6172 canım düşüklerin art arda mı oldu bide kaç haftalıklardı. Bende 1 ay önce düşük yaptım şuan hamile olabilirim ama insan korkuyo tekrar aynı şeyi yaşamaktan
Elif1147 Olcygmse sizin beta değeriniz yüksek keseyi şimdi gitsenz göreblrsn 3 haftalık değilsinzdr daha büyüktür bebeğinz