RabbiminHediyesi Olcygmse hım Anladım canım benim ki geç döllenme olmuş galiba geçen 2 gün önce yaptım beta hcg 176.5 du yarın yine gitcem
Olcygmse Prensprenses Canim kirpiklerinde karışıklık var mı yani düzgün değil çapraz falan duruyormu ben ilk bundan anladm gebeligi
Olcygmse Nefesliva Birbirimize haber verelim olur mu çok merak ediyorum ☺ benim en son beta 3908 di kese gorunur sanırım
RabbiminHediyesi Olcygmse canım başladım folik asite bn bide pregeston kullaniyrm leke geldi 1.5 gün yerleşme oldu galiba
Olcygmse RabbiminHediyesi Pregeston nedir bilmiyorum ama kendimize çok iyi bakmamiZ lazım tutunsun yavrularimiz ☺
RabbiminHediyesi Olcygmse son adetten hesaplarsam 5+1ama değere göre geç döllenme galiba bilmiyorum artık sen kese gördün mü canım
Olcygmse RabbiminHediyesi İnşallah canım ,karindan gorunmezse alttan muayene eder diye korkuyorum biri yaptirma sakinca diyor biri yaptır bişe olmuyor diyor anlamadım çok sıkıntılı yani
RabbiminHediyesi Olcygmse sen bilirsin canım ama bnce alttan baktrma cunku daha çok yeni biraz daha beklemeni tavsiye ederim
DidemYldrm Olcygmse benim ilk öğrendiğimde 93 de 4 haftalıktım düzenli arttı 6 haftalıkken hem keseyi gördüm hem kalp atışını duydum 20 haftalık olduk artık 🤗🤗