Merhabalar ben 2 aylik hamileyim daha bebegimin cinsiyeti belli degil ama esimle kiz olursa benim koyacagimi erkek olursa onun ismi koyacagina dair anlasma yaptik ama isminin telafuzu ve anlaminin guzel olmasi sartiyla 👍ben uzun zamandan beridir Neris Asel isimlerini cok seviyorum ve kesinlikle kizim olursa bu isimleri koyacagimi soylerdim hep NERIS göz bebegi demek ASEL de artik bilmeyen yoktur bal demek ve asel ismini artik o kadar kullanan oldu baskasi benden once koyar korkusuyla neris asel iki isime karar verdik . Kiz ismimiz belli uzatmayim ama erkek isimde cok karasiziz esimde erkek olursa ben koyacagim diyor zemheri nedir ya cocukta ismin ne kadar onemli oldugunu biliyorum kürtce kokenli bir isim galiba mehmet ayazda da kararsizim isim onerisi olan varmi hem anlami guzel olan hemde telafuzu ve birazda ahiretlik bir isim istiyorum erkek ismi bulmak cok zor 😖😖