Ipekokanliya lohusayken tutamaz tabi canm bende artk ksiin tutcam hem günler kısalmış oluyor olmezsem inşallah ilk gebelihimde hamileyle tuttum oğlum doğduğunda da 3 aylıkla yine oruç zamanıydı tuttum çok şükür herkes doymaz vs. Şeyler dedi çok şükür sahursuz tuttum hatta uykusuz kalıyorum diye kalkamazdım bebeğinde kiloluydu allah yardım ediyor