Seroo 33+3 haftalığız kızımız olucak inşallah 4 mayıs gözüküyor ama sanki nisan sonunda gelicekmiş gibi hissediyorum 😊
omerenesinannesi Kaderhan69 3 mayıs inşallah son 45 günümüz kaldı hesaptaki tarihi beklerse miniğim 😀
Zeytin 31+1 haftalık olduk biz de 19 mayıs doğum tarihi. Gününde doğmasını çok istiyorum. Oğlumuz olacak kısmetse adını Arda düşünüyoruz, bir de ablamız var ismi Doğa 🤗
Aysebkr omerenesinannesi evet ilk bebiş☺ Nasıl gidiyor hamilelik bnmki hareketli ve son zamanlarda kahve telvesi canım çekiyor
Melekzehrakk Bizimki 22mayıs dendi ama ben beklemez diye düsünüyorum 15 felan olur heralde gelmesi 30+6
Ipekokanliya Kaderhan69 32 haftaligiz 🙂)) Oruç konusu aklıma takılıyo lohusa emzirmek vs tutamiyoruz dimi oruç
feyza123 Ipekokanliya lohusayken tutamaz tabi canm bende artk ksiin tutcam hem günler kısalmış oluyor olmezsem inşallah ilk gebelihimde hamileyle tuttum oğlum doğduğunda da 3 aylıkla yine oruç zamanıydı tuttum çok şükür herkes doymaz vs. Şeyler dedi çok şükür sahursuz tuttum hatta uykusuz kalıyorum diye kalkamazdım bebeğinde kiloluydu allah yardım ediyor